مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:252022-01-18اجتماعي

توصیه پلیس راه به مردم در جاده ها


با توجه به بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین تا به این لحظه تصادف زنجیره ای نداشتیم اما با توجه به برودت هوا و لغزندگی جاده در شب قبل، - ایسنا/قزوین رییس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین تا به این لحظه تصادف زنجیره ای نداشتیم اما با توجه به برودت هوا و لغزندگی جاده در شب قبل، امروز سه شنبه 28 دی پدیده یخبندان در محورها، گردنه ها، پل ها و جاده های شیبدار را شاهد خواهیم بود لذا رانندگان باید بیشتر از شرایط برفی مراقبت کرده و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از شب گذشته دوشنبه 27 دی در تمامی محورهای استان بارش برف داشتیم، محور قدیم و جدید کوهین، قره باغ، محور قزوین-کرج محدوده محمدیه و نیروگاه تا آبیک بارش شدید برف داشتیم.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده پلیس در تمامی محورها حاضر بود و خدمت رسانی داشت، در حال حاضر مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی نداریم و راهداری نیز به موقع نمک پاشی محورها را انجام داد.

رییس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه مسافرین و رانندگان در هر شرایطی می توانند با تلفن 110 و 141 اطلاعات راه ها تماس بگیرند، اعلام کرد: تا به این لحظه در محورهای مواصلاتی استان تصادف زنجیره ای نداشتیم چون مردم رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پلیس راه به مردم در جاده ها

توصیه پلیس راه به مردم در جاده ها