مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:152022-01-18سياسي

لزوم برنامه ریزی و اولویت بندی برای رفع چالش های بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بخش کشاورزی از مهمترین بخش های محوری در توسعه استان است که نیازمند برنامه ریزی و اولویت بندی برای حل چالش ها و مشکلات پیش روی این بخش برای خدمت بهتر به مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی معتمدی پور در دیدار رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد،معاون اجتماعی سپاه فتح و مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: بخش کشاورزی از مهمترین بخشهای محوری در توسعه استان است که نیازمند برنامه ریزی و اولویت بندی برای حل چالش ها و مشکلات پیش روی این بخش برای خدمت بهتر به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به تعالی و توسعه بخش کشاورزی خواهد بود گفت: با تبادل نظر ، هماهنگی و تعاملات بیشتر مجموعه جهاد کشاورزی و بسیج کشاورزی سپاه فتح استان برای ارائه خدمت به مردم در رشد و تولید بهتر محصولات کشاورزی و کمک به تحقق امنیت غذایی پایدار استفاده خواهیم کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: مشکلات مردم در میان بخشنامه ها و دستورالعمل ها حل نخواهد شد بلکه باید با روحیه جهادی و انقلابی و تکیه بر قوانین  با واقع گرایی به حل مشکلات مردم همت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی و اولویت بندی برای رفع چالش های بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

لزوم برنامه ریزی و اولویت بندی برای رفع چالش های بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد