مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:052022-01-18اقتصادي

واحد استیجاری در همدان به سختی پیدا می شود


رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان گفت: تعداد واحدهای مسکن استیجاری در شهرستان همدان اندک شده و واحد مسکونی استیجاری به سختی پیدا می شود.

- ابراهیم جمالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمدید خودکار یکساله قراردادها به دستور ستاد کرونا و مصوب شدن آن در ستاد کرونای پارسال را می توان یکی از جمله دلایل کم شدن واحدهای مسکونی استیجاری در شهرستان دانست که در این رابطه حتی اگر مالک هم راضی نباشد نیاز به تنظیم قرارداد جدید نبوده و قرارداد سال قبل می تواند برای یکسال دیگر به قوت خود باقی باشد.

وی با بیان اینکه هنوز این قراردادها به پایان نرسیده اند، خاطر نشان کرد: اگر در حال حاضر تعداد اندکی هم واحدهای مسکونی برای اجاره وجود دارد به دلیل دستوری بود که دولت برای شناسایی خانه های خالی انجام داد و این امر موجب شد که برخی از صاحبان خانه های خالی برای اینکه مشمول مالیات نباشند منزل خود را اجاره دهند.

جمالی با اشاره به اینکه به دستور ستاد کرونا پارسال برای یکسال قرارداد بین مستاجر و موجر تا آخر سال تمدید شد و مستاجر به خودی خود یکسال دیگر می توانست در همان منزل بماند، یاد آور شد: اگر کسی واحد استیجاری می خواهد، پیدا کردن خانه کار سختی شده و به ناچار بسیاری از مشاورین املاک شهرستان مجبور به جواب کردن مشتری خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد استیجاری در همدان به سختی پیدا می شود

واحد استیجاری در همدان به سختی پیدا می شود