مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:202022-01-18سياسي

بخشنامه سازمان زندان ها، به تامین حقوق اولیه زندانی ها توجه ویژه ای کرده است


یک کارشناس مسائل حقوقی با اشاره به بخشنامه سازمان زندان ها در رابطه با حقوق زندانیان با بیان این که این بخشنامه به تامین و حفاظت از حقوق زیستی و اولیه زندانیان توجه ویژه ای کرده است گفت: - یک کارشناس مسائل حقوقی با اشاره به بخشنامه سازمان زندان ها در رابطه با حقوق زندانیان با بیان این که این بخشنامه به تامین و حفاظت از حقوق زیستی و اولیه زندانیان توجه ویژه ای کرده است گفت: جلوگیری از تخفیف شخصیت زندانی از طریق بازرسی بدون لباس، نکته درخور توجه و قابل تقدیر بخشنامه موصوف است.

حسین طالع در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بخشنامه سازمان زندان ها در رابطه با حقوق زندانیان گفت: پیش از هر چیز باید بدانیم این بخشنامه پس از وصول گزارش جمعی از متهمین و زندانیان و همچنین حقوقدانان و وکلای دادگستری صادر شد.

با یک مطالعه اجمالی بر مفاد و منطق مواد بخشنامه مذکور نکته ای که به ذهن متبادر می شود، این است که بخشنامه به تامین و حفاظت از حقوق زیستی و اولیه زندانیان توجه ویژه ای کرده است.

این وکیل دادگستری با بیان این که این بخشنامه کلیه جنبه های شخصی، روانی و حقوقی متهمان را دربرمی گیرد گفت: عنایت ویژه به تفکیک و غربالگری زندانیان با توجه به نوع اتهام یا محکومیت، سن و حتی وضعیت خاص زندانیان مثلا زنان باردار یا دارای فرزند، که همواره مورد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه سازمان زندان ها، به تامین حقوق اولیه زندانی ها توجه ویژه ای کرده است

بخشنامه سازمان زندان ها، به تامین حقوق اولیه زندانی ها توجه ویژه ای کرده است