مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 23:452022-01-17بين الملل

کمک یک میلیون پوندی انگلیس به برنامه جهانی غذا سازمان ملل در ایران


سفیر بریتانیا در ایران در صفحه اینستاگرام سفارت انگلیس نوشت: بسیار باعث مسرت است که توانستیم در قالب اهدای مبلغ یک میلیون پوند به برنامه جهانی غذا سازمان ملل به تلاش های ایران برای حمایت از پناهجویان افغانستانی کمک کنیم.

- سفیر بریتانیا در ایران در صفحه اینستاگرام سفارت انگلیس نوشت: بسیار باعث مسرت است که توانستیم در قالب اهدای مبلغ یک میلیون پوند به برنامه جهانی غذا سازمان ملل به تلاش های ایران برای حمایت از پناهجویان افغانستانی کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمک یک ملیون پوندی اداره امور خارجه کشورهای مشترک المنافع و توسعه بریتانیا به برنامه جهانی غذا اجازه می دهد تا برای پناهندگان تازه وارد از افغانستان وعده های غذایی آماده مصرف و سایر جیره ها را تهیه کند.

همچنین برنامه غذا سازمان ملل را قادر می سازد تا بخشی از این کمک را برای حمایت از 31 هزار پناهنده که هم اکنون در 20 مهمانشهر در سراسر ایران زندگی می کنند، صرف کند تا با تثبیت وضعیت امنیت غذایی آنها از هرگونه جا به جایی بیشتر جمعیت جلوگیری کند.

برنامه جهانی غذا سازمان ملل (WFP) در ایران در صفحه اینستاگرام خود از اولین کمک مالی بریتانیا در حمایت از پناهندگان آسیب پذیر در ایران استقبال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیون پوندی انگلیس به برنامه جهانی غذا سازمان ملل در ایران

کمک یک میلیون پوندی انگلیس به برنامه جهانی غذا سازمان ملل در ایران