مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 22:552022-01-17سياسي

«اعتیاد» اولویت حوزه آسیب های اجتماعی در استان سمنان است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مسئله اعتیاد، اولویت اول در حوزه آسیب های اجتماعی در استان محسوب می شود که باید برای آن برنامه جامع فرهنگی داشت.

- ، احمد ریواده شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده به میزبانی استانداری با بیان اینکه لازم است تا این کارگروه، مسئله محور بوده و به وظایف تعریف شده خود به صورت کامل عمل کند، ابراز کرد: استان سمنان در بسیاری از ظرفیت ها مانند پزشکی و سلامت، میراث فرهنگی و تمدن، باسوادی و فرهنگ، دفاع مقدس و ایثارگری و… جز اولین ها در کشور است.

وی با بیان اینکه برای جبران عقب ماندگی در حوزه آسیب های اجتماعی نیازمند کار جهادی و تلاش مضاعف هستیم، افزود: مدیران در کاهش آسیب های اجتماعی با شجاعت به تمام وظایف خود عمل کنند و پاسخگوی مسائل خود باشند لیکن دستگاه های اجرایی استان علاوه بر ارائه گزارش ها، تلاش کنند برنامه ها و مدل های اجرایی خود را ارائه دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه مسئله اعتیاد، اولویت اول در حوزه آسیب های اجتماعی در استان است، تاکید کرد: در حوزه اداره فضای مجازی، دستگاه های اجرایی، در قالب جداول زمانبندی مشخص، آموزش خود را ارائه دهند و در حوزه کارکنان دولت، سواد رسانه ای به تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اعتیاد» اولویت حوزه آسیب های اجتماعی در استان سمنان است

«اعتیاد» اولویت حوزه آسیب های اجتماعی در استان سمنان است