مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:052022-01-17اجتماعي

تشریح برنامه های هفته هوای پاک در فارس


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با یادآوری اینکه از 29 دی تا 5 بهمن در تقویم ملی به عنوان هفته هوای پاک نامگذاری شده است، برنامه های این هفته را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با یادآوری اینکه از 29 دی تا 5 بهمن در تقویم ملی به عنوان هفته هوای پاک نامگذاری شده است، برنامه های این هفته را تشریح کرد.

حمید ظهرابی دوشنبه 27 دی در خبرنگاران، شعار هفته هوای پاک امسال را هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی اعلام و اضافه کرد: این هفته را با اجرای برنامه هایی با هدف مشارکت بیشتر اجتماعی برگزار می کنیم.

او خاطرنشان کرد: با هدف اجرای برنامه های منسجم و هماهنگ در محیط زیست فارس و مشارکت مطلوب هم استانی ها، دستورالعمل هفته هوای پاک تدوین و ضمن هماهنگی با دستگاه های مربوطه به شهرستان ها نیز ابلاغ شده است.

ظهرابی بیان کرد: حضور در رسانه ها، افتتاح شماری از طرح ها، انجام برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی به شکل مجازی و انجام فعالیت هایی با هدف فرهنگسازی و اطلاع رسانی، بخشی از اقدامات پیش بینی شده در این هفته است.

وی از برگزاری افتتاحیه جشنواره رسانه ای آسمان نیلگون با معرفی برترین تولیدات رسانه ای با موضوع هوای پاک و در زمینه موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پادکست تولیدات جانبی استیکر، گیف، پوستر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته هوای پاک در فارس

تشریح برنامه های هفته هوای پاک در فارس