مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:002022-01-17اجتماعي

تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ناپیوسته ارشد


براساس این گزارش، متقاضیان پس از مطالعه دقیق اطلاعیه فوق و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی اقدام نمایند.

- براساس این گزارش، متقاضیان پس از مطالعه دقیق اطلاعیه فوق و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی اقدام نمایند.

مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت برای کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل های جدید تا جمعه اول بهمن ماه 1400 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور روز دوشنبه اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه اعلام رشته محل های با ظرفیت پذیرش تکمیل نشده و همچنین پذیرش رشته محل های جدید آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در 22 دیماه جاری ضمن اعلام اصلاحات جدید به اطلاع همه متقاضیان این مرحله از پذیرش می رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (27 دیماه) برای انتخاب رشته اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز جمعه یکم بهمن ماه امسال نسبت به انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ناپیوسته ارشد

تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ناپیوسته ارشد