مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:552022-01-17سياسي

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار در ملارد


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به برگزاری جشنواره علمدار در راستای پاسداشت مجاهدت های سردار شهید سلیمانی، گفت: 12 هزار و 245 اثر از شهرستان های استان تهران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار به میزبانی ملارد در سالن آمفی تئاتر صفادشت اظهار کرد: بزرگترین رسالت آموزش و پرورش پاسخ به پیام شهدا و انتقال مفاهیم ایثار، مقاومت و شهادت به دانش آموزان است و جشنواره علمدار، نخستین جشنواره ای بود که بر مبنای رسالت آموزش و پرورش در راستای پاسداشت مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طرح ریزی شد و در دو سال پیاپی به انجام رسید.

وی افزود: برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان باید آنها را در موقعیت تربیتی قرار دهیم تا خود راه را انتخاب و با تفکر و مطالعه، اثر تجارب تربیتی را در آینده خود ترسیم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان کرد: این مهم نیازمند مشارکت جویی آموزش و پرورش از سایر نهادها و ترسیم چشم اندازی مناسب از فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر دانش آموزان قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار در ملارد

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار در ملارد