مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:452022-01-17اقتصادي

خوزستانی ها در 9 ماهه امسال 14 میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از پرداخت 14 میلیارد تومان صدقه برای رفع نیازمندی های محرومان توسط مردم نیکوکار استان در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از پرداخت 14 میلیارد تومان صدقه برای رفع نیازمندی های محرومان توسط مردم نیکوکار استان در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

حافظ منصوری با تأکید بر استفاده از ظرفیت های مردم برای رفع مشکل نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان خوزستان در 9 ماهه نخست سال جاری 14 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، وی بابیان اینکه این میزان صدقه از صندوق بزرگ و معابر، مشترکین صندوق متوسط و کوچک جمع آوری شده است، افزود: 20 درصد نیز از طریق روش های نوین و الکترونیکی جمع آوری شده است.

منصوری گفت: صدقات جمع آوری شده در هر شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان و پروژه های عام المنفعه همان شهرستان و در سرفصل های مسکن، معیشت، جهیزیه، اشتغال، تحصیل و درمان هزینه می شود.

وی افزود: مبالغ جمع آوری شده از صندوق صدقات سهم بندی شده و متناسب با سهم مشخص شده در جهت رفع مشکلات محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها در 9 ماهه امسال 14 میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند

خوزستانی ها در 9 ماهه امسال 14 میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند