مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:452022-01-17سياسي

بخش خصوصی در نگارش بودجه 1401 کاملا نادیده گرفته شده است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بخش خصوصی در روند نگارش بودجه 1401 به طور کامل نادیده گرفته شده است.

در سنوات گذشته اگرچه نظرات این بخش کمتر در نص این سند قانونی اعمال می شد، - اما لااقل در جلساتی، دیدگاه های بخش خصوصی و تعاونی اخذ می گردید و مجال طرح مواضع، دغدغه ها و مطالبات فعالان این حوزه فراهم بود.

غلامحسین شافعی در سی و هفتمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد که با حضور سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به انعکاس نگرانی های فعالان اقتصادی در مورد بودجه سال 1401 پرداخت و اظهار کرد: بودجه سنواتی مهم ترین سندی است که سیاست گذاری های مربوط به آن، نه تنها در مسائل سیاسی و اقتصادی که در مباحث اجتماعی هم تعیین تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: در بسیاری از کشورها، دولت در چهارچوب گفتگو و تعامل با بخش های مختلف، به شناخت لازم از مسائل کشور و نیازهای اولویت دار دست پیدا می کند و منابع خود را نیز بر همین اساس تنظیم می نماید اما جای بسی تعجب و تاسف است که بخش خصوصی به طور کامل نادیده گرفته شد و از سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف برای در تدوین سند بودجه دعوت و مشارکتی به عمل نیامد و هیچ نماینده ای از بخش خصوصی به ستاد تدوین بودجه 1401 دعوت نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی در نگارش بودجه 1401 کاملا نادیده گرفته شده است

بخش خصوصی در نگارش بودجه 1401 کاملا نادیده گرفته شده است