مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:452022-01-17اقتصادي

پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقلی به تعزیرات ارسال شد


مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در آذر امسال، سازمان های صمت استان ها 4 هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری را بازرسی کردند.

- به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مدیر کل بازرسی خدمات این سازمان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در آذرماه سال 1400، توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان ها بیش از 4 هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته است.

پرویز فرجی افزود: طی همین مدت، تعداد 95 فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده یک هزار میلیارد و 540 میلیون ریال می باشد.

وی به آمار بازرسی های انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری 53 فقره پرونده به ارزش 438 هزار میلیون ریال و در بخش درون شهری 42 مورد پرونده تخلف به ارزش یک هزار میلیارد و 101 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ها ارسال گردیده است.

این در حالی است که بر اساس آمار ارسالی از فعالیت بازرسان استان های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری، تاکنون جمعاً بالغ بر 36 هزار و 113 مورد بازرسی در حمل و نقل برون و درون شهری صورت گرفته که منتج به تشکیل 991 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 8 هزار میلیون ریال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقلی به تعزیرات ارسال شد

پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقلی به تعزیرات ارسال شد