مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:252022-01-17حوادث

آخرین جزییات 3 مفقودی کرمان/ جسد کودک 8 ساله و یک جوان پیدا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن 2 کودک هشت و پنج ساله در محل رودخانه روستای ناصرآباد چاه ملک شهرستان ریگان گفت: عصر امروز جسد کودک 8 ساله در مسیر رودخانه توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع بارندگی در شهرستان قلعه گنج از شامگاه شب گذشته 2 جوان در اثر طغیان رودخانه در روستای شریک آباد مفقود شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر در شب گذشته اولین مفقودی را زنده پیدا کردند، افزود: عصر امروز جسد دومین مفقودی در روستای شریک آباد توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد.

وی در ادامه با اشاره به مفقود شدن 2 کودک هشت و پنج ساله در محل رودخانه روستای ناصرآباد چاه ملک شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: عصر امروز جسد کودک 8 ساله در مسیر رودخانه توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد.

جسد فرد مفقودشده در سیل قلعه گنج در مسیر رودخانه پیدا شد محمد جعفر جهانگیری معاون عمرانی فرمانداری و جانشین مدیریت بحران شهرستان قلعه گنج در بیان جزییات این حادثه گفت: در پی بارندگی اخیر شب گذشته یک خودرو پس از ورود به رودخانه در حدفاصل روستایی شریک آباد و زیارت بچه به علت حجم سیلاب از مسیر منحرف شد که یک سرنشین به کمک مردم نحات پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات 3 مفقودی کرمان/ جسد کودک 8 ساله و یک جوان پیدا شد

آخرین جزییات 3 مفقودی کرمان/ جسد کودک 8 ساله و یک جوان پیدا شد