مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:202022-01-17بين الملل

هک تلفن های فعالان زن بحرینی و اردنی با برنامه های جاسوسی رژیم صهیونیستی


یک روزنامه انگلیسی امروز (دوشنبه) از هک تلفن های همراه برخی فعالان حقوقی زن در بحرین و اردن با برنامه های جاسوسی اسراییلی خبر داد.

- یک روزنامه انگلیسی امروز (دوشنبه) از هک تلفن های همراه برخی فعالان حقوقی زن در بحرین و اردن با برنامه های جاسوسی اسراییلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی گاردین امروز فاش کرد، نتایج تحقیقات حاکی از این هستند که تلفن های همراه فعالان حقوقی زن در بحرین و اردن توسط برنامه جاسوسی پگاسوس متعلق به رژیم صهیونیستی هک شده اند.

به نوشته این روزنامه، طبق تحقیقاتی که گروه حقوق بشر فرونت لاین دیفندرز انجام داده، تلفن های همراه ابتسام الصائغ، مدافع حقوق بشر بحرین و هاله عاهد دیب، فعال حقوقی و زنان اردن با برنامه جاسوسی پگاسوس متعلق به رژیم صهیونیستی هک شدند.

این دو فعال زن اظهار کردند: این کشف که برخی پژوهشگران امنیتی دانشگاه تورنتو آن را تایید کردند، به منزله نقض هایی هستند که زندگی و شرایط آنها را تغییر داد و نشان می دهد چنین حملاتی علیه زنان می تواند با توجه به چگونگی استفاده از این اطلاعات حساس به شکل ویژه ای خطرناک باشد.

آنها در ادامه گفتند: از زمانی که متوجه هک تلفن های همراه خود شده ایم، هر روز را با ترس و نگرانی سپری می کنیم و نگران این هستیم که خانواده ها و دوستانمان اکنون در خطر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک تلفن های فعالان زن بحرینی و اردنی با برنامه های جاسوسی رژیم صهیونیستی

هک تلفن های فعالان زن بحرینی و اردنی با برنامه های جاسوسی رژیم صهیونیستی