مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:402022-01-17سياسي

اجرای طرح آبرسانی به همدان با جدیت پیگیری شود


اجرا و پیگیری هرچه سریع تر انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان به عنوان یک طرح اضطراری برای عبور از بحران آبی همدان، - ، علیرضا قاسمی فرزاد دوشنبه در دیدار با محمد ضروری؛ سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: در زمینه تأمین آب شرب شهر همدان، کوچک ترین تعللی از سوی مدیران استان پذیرفته شده نیست.

وی تصریح کرد: انسجام مدیریتی و ایجاد همگرایی در بین نیروها برای برداشتن گام بلند از اولویت های شرکت آب منطقه ای استان باشد.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه خلاقیت، ولایی بودن، فسادستیزی، مردمی بودن، اهل پشتکار و خدمتگذاری، امانت دار و کارا بودن از ویژگی هایی است که در انتصاب مدیران استانی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در موضوع تأمین آب تمام استان یکسان دیده می شود و تأمین آب شرب شهر همدان به صورت پایدار انجام شود.

وی یادآور شد: در انجام پروژه تالوار یک هم افزایی جهادی بین دولت مردان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی برقرار باشد.

قاسمی فرزاد در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: بی شک با همدلی و انسجام، می توان از توان فنی و مهندسی استان بهره برد و سال آبی پیش رو را بدون کمترین تنش برای مردم سپری کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: اجرا و پیگیری هرچه سریع تر انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان به عنوان یک طرح اضطراری برای عبور از بحران آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبرسانی به همدان با جدیت پیگیری شود

اجرای طرح آبرسانی به همدان با جدیت پیگیری شود