مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:352022-01-17سياسي

اردکان در تکاپوی جشنواره حلواارده و محصولات کنجدی


عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور اردکان از برگزاری جشنواره حلواارده و محصولات کنجدی اردکان در اواخر بهمن ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره، - محصولات کنجدی اردکان معرفی و برنامه ریزی برای برند سازی این محصول غذایی ارزشمند و مغذی انجام خواهد شد.

محمدعلی بهجتی اردکانی در گفت وگو با ایسنا افزود: در خصوص برگزاری جشنواره محصولات کنجدی جلساتی با اعضای کمیته برگزاری این جشنواره برگزار شده است و طی چند روز آینده فراخوان رسمی این جشنواره ارزشمند اعلام خواهد شد.

دبیر جشنواره حلواارده و محصولات کنجدی اردکان با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره تشکیل شده، خاطرنشان کرد: آدرس دبیرخانه اردکان، بلوار آیت الله شهید بهشتی، روبروی فرمانداری اردکان است و شماره های 03532277085 به عنوان شماره تلفکس، 03538418885 شماره ثابت و 09905782748 شماره همراه دبیرخانه پاسخگوی تمامی فعالین و علاقه مندان این حوزه جهت شرکت در جشنواره است.

بهجتی اردکانی در پایان با اشاره به پتانسیل های موجود محصولات کنجدی و لزوم برند سازی و معرفی بیش ازپیش آن گفت: باید گام های اساسی برای برند سازی این محصولات برداشته شود و این جشنواره بهانه خوبی برای برند سازی این صنعت دیرینه در اردکان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکان در تکاپوی جشنواره حلواارده و محصولات کنجدی

اردکان در تکاپوی جشنواره حلواارده و محصولات کنجدی