مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:302022-01-17سياسي

آرایشگران زنانه نیاز به حمایت مسؤولان دارند


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری با اشاره به آسیب های وارد شده به صنف آرایشگران، گفت: بیشتر آرایشگران زنانه، سرپرست خانواده هستند که در دوران کرونا دچار آسیب های جدی شدند لذا از همه ارگان ها و مسؤولان مربوطه درخواست داریم از این صنف حمایت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نسرین حسنی رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری اظهار کرد: دوران کرونا بیشترین آسیب را به بدنه آرایشگران وارد کرد و این صنف جزو آسیب پذیرترین مشاغل کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد اعضای فعال این صنف از 340 نفر به 650 نفر افزایش یافته است، گفت: در طول دوران شیوع ویروس کرونا متاسفانه صنف زحمتکش و بانوان کارآفرین آرایشگر زنانه کشور با تعطیلات پی در پی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مواجه شدند که باعث مشکلات بسیاری برای دارندگان پروانه کسب شد.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری ادامه داد: ما برای جلوگیری از یک بحران نباید بحران دیگری را در سر راه افراد فعال اقتصادی ایجاد نماییم.

باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را با یکدیگر حل کنیم.

   حسنی با اشاره به اینکه تبلیغات آرایشگاه های مجوزدار توسط رسانه ها کمک زیادی برای حل مشکلات اصناف آرایشگران خواهد کرد، افزود: امید است طی تعامل با رسانه های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایشگران زنانه نیاز به حمایت مسؤولان دارند

آرایشگران زنانه نیاز به حمایت مسؤولان دارند