مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:252022-01-17اجتماعي

مسیر 6 روستا در خوزستان همچنان بسته است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی در شهرهای شمالی استان، مسیر 6 روستا به دلیل سیلابی بودن همچنان بسته است.

- غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارندگی های مداوم اخیر، جاده 9 روستا در دزفول، اندیمشک و گتوند به دلیل سیلابی شدن مسیر مسدود شد.

وی افزود: با فروکش آب و تلاش نیروهای راهداری مسیر یک روستا در گتوند و 2 روستا در دزفول بازگشایی شد اما 6 مسیر دیگر به دلیل سیلابی بودن همچنان بسته هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه دسترسی به این روستاها نیازمند فروکش آب است، گفت: علاوه بر محورهای سیلابی، مسیر شاهزاده عبدالله با حدود 25 روستا، مسیر موری با حدود 6 روستا، مسیر دره گچی با 4 روستا، مسیر شیمبار حدود 10 روستا، مسیر سوسن به کُمفه با 6 روستا و مسیر عالی پیر میرزا با 5 روستا با ریزش کوه مواجه هستند.

بهرامی نیا با بیان اینکه اولویت با ریزش برداری در محورهای اصلی کوهستانی استان است، تصریح کرد: ریزش برداری در مسیرهای منتهی به این روستاها به ترتیب در حال انجام است و در صورتی که سامانه بارشی جدیدی وارد نشود و ریزش کوه در مسیرهای اصلی جاده اندیکا-شهرکرد نداشته باشیم، مسیر این روستاها در اسرع وقت بازگشایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر 6 روستا در خوزستان همچنان بسته است

مسیر 6 روستا در خوزستان همچنان بسته است