مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:402022-01-17اقتصادي

سهم عمران نسیم شهر از بودجه فقط 27 درصد بوده است


مدیر کل امور شهری استانداری تهران با اشاره به بودجه گفت: سهم عمران نسیم شهر از بودجهر420 میلیارد تومانی شهرداری نسیم شهر گفت: سهم عمران نسیم شهر از بودجه فقط 27 درصد بوده است.

- ، هادی گورابی عصر دوشنبه در آیین معارفه یوسف نصیری شهردار نسیم شهر با انتقاد از وضعیت نگران کننده هزینه های جاری شهرداری نسیم شهر نسبت به نوع هزینه کرد اعتبارات مربوط به ارزش افزوده اظهار داشت: این بودجه فقط برای صرف در امور عمرانی تخصیص داده می شود.

گورابی با اشاره به رقم 90 میلیارد تومانی تخصیص بودجه ارزش افزوده به شهرداری نسیم شهر در سال جاری، به آمار اندک فعالیت های عمرانی شهرداری تلنگری زد و گفت: نباید وضعیت به این شکل باشد.

مدیر کل امور شهری استانداری تهران در ادامه از وضعیت نگران کننده بودجه و هزینه های جاری و بی ثمر شهرداری نسیم شهر پرده برداشت و افزود: بنده بودجه شهرداری را بررسی کرده ام و کل بودجه شهرداری 420 میلیارد تومان بوده که فقط 180 میلیارد آن محقق شده است و با در نظر گرفتن ارزش افزوده، فقط 27 درصد از کل این رقم به دست آمده صرف امور عمرانی شده که این یک اتفاق غیر قابل پذیرش است که باید شهردار جدید آن را اصلاح کند.

وی با اشاره به تورم نیروی انسانی در شهرداری نسیم شهر به تعداد 700 نفری پرسنل اشاره کرد و بیان داشت: این تعداد پرسنل فقط ماهانه 10 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم عمران نسیم شهر از بودجه فقط 27 درصد بوده است

سهم عمران نسیم شهر از بودجه فقط 27 درصد بوده است