مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:302022-01-17اجتماعي

طرح تعریض محور روستایی «قوهه» به «قلعه نو» آغاز شد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از آغاز عملیات تعریض و ایمن سازی محورهای روستایی به ویژه محورهای مواصلاتی بین دو شهرستان پاکدشت و قرچک به طول 5.

- ، حیدر نوروزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تعریض و ایمن سازی محور قوهه به قلعه نو با طول 5.

5 کیلومتر خبر داد و اظهار داشت: مجاورت شهرستان قرچک با پاکدشت، برخی از جاده های روستایی این دو شهرستان را به محلی برای تردد خودروهای سبک و سنگین تبدیل کرده و اکثر خودروهای عبوری برای دسترسی به مناطق مختلف، مجبورند که از این جاده های روستایی عبور کنند.

نوروزی افزود: آرام سازی تردد در قالب تعریض شانه، رفع اختلاف سطح شانه و جاده، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی از دیگر اقداماتی است که در اجرای طرح بهسازی مسیرهای روستایی پاکدشت انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به حائز اهمیت بودن راه های روستایی استان تهران گفت: یکی از این جاده های روستایی بین دو شهرستان جاده قوهه به قلعه نو می باشد که تبدیل به محلی برای تردد خودروهای سبک و سنگین شده است و اکثر خودروهای عبوری برای دسترسی به مناطق مختلف، مجبورند که از جاده های روستایی عبور کنند، بر این اساس راه روستایی قوهه به قلعه نو امروز به مسیر اصلی بین دو شهرستان تبدیل شده اند و روزانه هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعریض محور روستایی «قوهه» به «قلعه نو» آغاز شد

طرح تعریض محور روستایی «قوهه» به «قلعه نو» آغاز شد