مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:052022-01-17پزشكي

نظارت دقیق بر روی سلامت و بهداشت آب قم


مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان قم از نظارت دقیق بر روی سلامت و بهداشت آب قم خبر داد و گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 78 هزار آزمون میکروبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، رضا انصاری طادی با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب نظارت دقیق و بدون وقفه ای بر سلامت و بهداشت شبکه و تأسیسات آب دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا روزانه آزمون های مختلف میکروبی، فیزیکی و شیمیایی و کلر سنجی به منظور اطمینان از سلامت آب بر روی شبکه و تأسیسات انجام می ­شود.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان قم از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه پرداخت و گفت: در این مدت با 19 هزار و 355 نمونه برداری تأسیسات آبرسانی مورد پایش کیفی قرار گرفته اند.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در 9 ماه امسال بیش از 59 هزار آزمون کلر سنجی به صورت آزمایشگاهی و تجهیزات آنلاین در سطح شهر انجام شده است، یادآور شد: تمام آزمون ها و پایش ها بر روی شبکه، تأسیسات و آب قم به صورت روزانه و بر نقاط مختلف شبکه انجام می شود.

وی با اشاره به نظارت بر شستشوی شبکه، مخازن، کلر شویی شوک کیفی تصفیه خانه آب اظهار داشت: از ابتدای سال جاری هزار و 261 کیلومتر از خطوط انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دقیق بر روی سلامت و بهداشت آب قم

نظارت دقیق بر روی سلامت و بهداشت آب قم