مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:552022-01-17اقتصادي

گام عملی کروز برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های دانشگاه تهران


مجید نیلی رییس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران گفت: در حدود چهار سال است که با شرکت صنایع تولیدی کروز همکاری مشترک داریم و این نزدیکی موجب شده تا کروز با رویکرد سرمایه گذاری در دانشگاه تهران وارد میدان شود.

- آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران و شرکت صنایع تولیدی کروز با هدف ضرورت تعامل میان دانشگاه و صنعت روز یکشنبه 19دی ماه سال جاری با حضور معاون پژوهشی دانشگاه تهران، رییس دانشکده فنی دانشگاه تهران، رییس دانشکده برق دانشگاه تهران و مدیران کروز افتتاح شد.

از آنجا که ارتباط صنعت و دانشگاه در هر کشوری می تواند نقش تعیین کننده ای در رشد اقتصادی داشته باشد، شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین قطعه ساز کشور با سرمایه گذاری در حوزه پروژه های دانشگاهی علاوه بر فراهم آوردن بازار کار و اشتغالزایی مفید برای جوانان نقش بسزایی در برقراری ارتباط نظام مند میان صنعت و دانشگاه ایجاد کرده است.

این آزمایشگاه برای تست، ساخت و بررسی باتری لیتیومی و ابرخازن ها فعالیت می کند و در این آزمایشگاه قرار است پروژه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به گونه ای تعریف شود که امکان تبدیل شدن به نمونه های واقعی باتری های لیتیومی و ابرخازن ها در دنیای واقعی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام عملی کروز برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های دانشگاه تهران

گام عملی کروز برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های دانشگاه تهران