مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:452022-01-17اجتماعي

وضعیت دفن زباله در اردستان اصولی نیست


رییس اداره حفاظت محیط زیست اردستان با بیان اینکه در اکثر مناطق شهرستان وضعیت دفن زباله اصولی نیست، گفت: زمانی که زباله ها به صورت غیراصولی دفن شود، - از لحاظ منظره و پوشش گیاهی و همچنین آب های زیرزمینی آلودگی های خاص خودش را به وجود می آورد.

حسین شواخی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود تذکر مکرر در جلسات مختلف به شهرداری شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و دهیاری های روستاهای اردستان در خصوص ساماندهی وضعیت زباله ها، اما همچنان پسماندهای زباله در این شهرستان به صورت سنتی و غیراصولی دفن می شوند.

افزایش میزان زباله به عنوان یک تهدید برای محیط زیست و سلامت مردم محسوب می شود.

وی افزود: با شکایت محیط زیست از شهرداری اردستان، این مجموعه توسط دستگاه قضایی محکوم و جریمه شد و شهرداری هرچه زودتر باید نسبت به ساماندهی وضعیت دفن زباله های شهری اقدام کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اردستان با بیان اینکه در اکثر مناطق شهرستان وضعیت دفن زباله اصولی نیست، گفت: زمانی که زباله ها به صورت غیراصولی دفن شود، از لحاظ منظره و پوشش گیاهی و همچنین آب های زیرزمینی آلودگی های خاص خودش را به وجود می آورد.

شواخی داشتن حصار کشی مناسب برای ممانعت از ورود افراد متفرقه به مکان دفن زباله، انجام مراحل دفن به صورت کاملاً بهداشتی و براساس ضوابط تعیین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دفن زباله در اردستان اصولی نیست

وضعیت دفن زباله در اردستان اصولی نیست