مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:302022-01-17سياسي

آزاده راه تهران به ورامین مطالبه بحق مردم دیار 15 خرداد است


امام جمعه موقت ورامین با انتقاد شدید از جاده نامناسب ورامین به تهران گفت: جمعیت حدود یک میلیونی جنوب شرق تهران برای دسترسی خود به شهر تهران فقط یک جاده ناایمن دارند.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر دوشنبه 27 دی ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: متاسفانه ارتباط برخی از ادارات خدمات رسان با افکار عمومی ضعیف است و مردم در خصوص وظایف ادارات توجیه نیستند و اگر ادارات مایل باشند، رسانه ها و حتی نماز جمعه می توانند این خلا را جبران کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران جنبه های تبلیغی و نماد شهرها را در راه های مواصلاتی برون شهری لازم دانست و افزود: گنجاندن جنبه های تبلیغی و نماد دیار 15 خرداد در راه های مواصلاتی اطراف ورامین مانند جاده حرم به حرم و چرمشهر به آبیک قزوین باعث آشنا شدن مسافران عبوری با برخی از ویژگی های منطقه است لذا باید در این خصوص کارها به سرعت انجام شود.

محمودی با تقدیر از از احداث آزاد راه چرمشهر به آبیک قزوین اظهار کرد: متاسفانه برای خود همشهریان ورامینی، قرچکی و پیشوایی راه دسترسی به جاده آبیک از شهر ورامین وجود ندارد و لازم است در این خصوص تدبیر کارهای مطالعاتی احداث آن از شهر ورامین صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاده راه تهران به ورامین مطالبه بحق مردم دیار 15 خرداد است

آزاده راه تهران به ورامین مطالبه بحق مردم دیار 15 خرداد است