مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:252022-01-17سياسي

پوشش محافظتی افزایش کیفیت ساختمان و سازه های فلزی رونمایی شد


استفاده از پوشش های حفاظتی در برابر حریق و نیز محافظهای ضد خوردگی سازه های فلزی به افزایش کیفیت سازه و عمر ساختمان می انجامد.

- ، ایمان علی بخشی کارشناس عایق های حفاظتی ساختمان بعدازظهر امروز در نشست رونمایی از پوشش های حفاظتی سازه های فلزی اظهار کرد: بعد از آنکه حریق به تخریب ساختمان پلاسکو منجر شد، دستگاه های سیاست گذار و متولی کیفیت ساختمان به دنبال تدوین و ابلاغ آیین نامه هایی در خصوص حفاظت ساختمان ها در برابر حریق بودند تا در برابر آتش سوزی محافظت شود که در حال حاضر این آیین نامه تدوین و رعایت آن الزامی شده است.

وی افزود: این الزام برای ساختمان های بلندمرتبه که از سازه فلزی مانند ساختمان پلاسکو برخوردار هستند، اولویت بالاتری دارد.

در حوزه صنعت ساختمان در سال های اخیر تحولاتی بعد از آتش سوزی پلاسکو رخ داده است؛ لذا پوشش های ضد حریق در سازه های فلزی برای حفاظت در برابر حریق، به یک الزام تبدیل شد که طرح بسیار مناسبی محسوب می شود.

کارشناس متالوژی ادامه داد: در بخش های دیگر مربوط به طول عمر ساختمان هم مشکلات دیگری داریم به خصوص در مناطق گرمسیری یا مرطوب کشور که خوردگی میلگردهای به کار رفته در آرماتورهای درون بتن بسیار شایع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش محافظتی افزایش کیفیت ساختمان و سازه های فلزی رونمایی شد

پوشش محافظتی افزایش کیفیت ساختمان و سازه های فلزی رونمایی شد