مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:152022-01-17سياسي

مشارکت فرهیختگان 10 کشور در «کنگره بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث»


مدیر علمی «کنگره بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث» گفت: فرهیختگان بیش از 10 کشور مختلف در این کنگره شرکت داشته اند که یکی از ویژگی های برجسته این رخداد علمی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست خبری کنگره بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث پیش از ظهر امروز با حضور اهالی رسانه در مجتمع امام خمینی(ره)  واقع در میدان جهاد قم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی رییس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه در ابتدای این نشست اظهار کرد: کنگره بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اسفند ماه سال 1397 یعنی تقریبا یک ماه پس از صدور بیانیه، کار خود را شروع کرد و در حال حاضر حدود سه سال بر روی آن کار انجام شده است.

وی ادامه داد: نتایج مهم این کنگره شامل لبیک گویی به مقام ولایت، جریان سازی گفتمان بیانیه گام دوم در بین فرهیختگان حوزه و دانشگاه، مستندسازی بیانیه گام دوم بر اساس قرآن و سنت، تولید آثار و ادبیات خاص بیانیه گام دوم برای آموزش و پژوهش و بین المللی کردن پیام بیانیه در قالب تهیه چهار جلد کتاب حاوی مقالات کنگره به 16 زبان مختلف دنیا در راستای جهانی کردن تمدن اسلامی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فرهیختگان 10 کشور در «کنگره بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث»

مشارکت فرهیختگان 10 کشور در «کنگره بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث»