مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:502022-01-17سياسي

تکریم خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار مسئولین باشد


معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان و ایده شهداء گفت: صیانت از آرمان شهیدان رسالتی است که اگر بخوبی ایفا شود، - معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان و ایده شهداء گفت: صیانت از آرمان شهیدان رسالتی است که اگر بخوبی ایفا شود، انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود با شتاب به پیش رفته و اثر بخش تر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در جلسه شورای مشاوران وزراء و روسای دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران، اظهار داشت: پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت باعث می شود تا قطار انقلاب و مدیریت کشور از ریل پیشرفت و تعالی خارج نشود.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: صیانت از آرمان شهیدان، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش کنیم ارزش های شهیدان را به پدیده ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل نماییم.

مرتضوی با تجلیل از رشادت ها و ایثار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با کمترین هزینه بزرگترین نتیجه را در جغرافیای جهانی رقم زد و لدا امروز در تداوم راه شهیدان، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار مسئولین باشد

تکریم خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار مسئولین باشد