مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:502022-01-17سياسي

دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرده است/ رشد 15 درصدی انتشار کتاب های دفاع مقدس


مدیرعامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرده است، گفت: تألیف کتاب های حوزه دفاع مقدس در6 سال گذشته از سه ونیم درصد در کل کشور به 19 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، اختتامیه جشنواره ملی ترجمان فتح با موضوع ترجمه و تألیف ادبیات مقاومت به زبان های زنده دنیا امروز دوشنبه 27 دی ماه با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سردار محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، علی اصغر جعفری رییس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت الاسلام مهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

  رسانه یکی از ابزارهای ماندگار در حوزه ترجمه و ادبیات است در این مراسم جعفری رییس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به نقش ترجمه در تعالی تمدن بشری گفت: انسان های بزرگ و کشورهای ماندگار در سابقه تمدنی در حوزه ترجمه و تالیف ادبیات حرفی برای گفتن داشته اند.

خیلی از فاتحان کشورها و جهان و افراد موثری که در مقطعی فتوحات زیادی داشته باشند، امروز نام و نشانی از آن ها نیست.

 وی یکی از اثرات ترجمه را ماندگاری آن توصیف کرد و افزود: آنهایی ماندگارند که حرفی برای گفتن داشتند و ارزشی را پاس داشتند و ارائه کردند و برای کرامت و ارزش های انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرده است/ رشد 15 درصدی انتشار کتاب های دفاع مقدس

دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرده است/ رشد 15 درصدی انتشار کتاب های دفاع مقدس