مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:452022-01-17اقتصادي

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی شد


شرکت رجا از امکان صدور آنی بلیت در داخل قطارهای مسافری تحت عنوان سامانه مهان یار خبر داد.

- ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: با همکاری یکی از بانک های خصوصی و با هدف افزایش رفاه حال مسافران و سهولت کار رؤسای قطار برای کنترل بلیت، صدور آنی بلیت در داخل قطار و …از سامانه مهان یار رونمایی کرده است.

در مراسم رونمایی از این سامانه علی رحیم پور مدیرعامل یک هلدینگ گردشگری وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، اجرای سامانه مهان یار در قطارهای شرکت رجا را بسیار مفید و کارا خواند و گفت: مهم ترین دستاورد این سامانه افزایش کیفیت خدمات به مسافران و ایجاد شفافیت در عملکرد رؤسای قطار خواهد بود.

وی با بیان اینکه 10 درصد از سهم حوزه گردشگری کشور در اختیار هلدینگ مذکور است، افزود: تنها حوزه ای که می تواند سبد ارزی درآمدی کشور را متحول کند صنعت گردشگری است؛ به ویژه در حوزه توریسم درمانی با داشتن هتل های متعدد و متنوع می توانیم اشتغال زایی ایجاد کرده و درآمد خوبی را کسب کنیم.

رحیم پور حمل ونقل ریلی را ایمن ترین و به صرفه ترین وسیله حمل و نقل نام برد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شده و با بازگشت رونق به کسب و کار گردشگری، مسئولیت اجتماعی خود را با ارائه خدمات مناسب و ایجاد شادی و نشاط در جامعه به انجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی شد

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی شد