مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:252022-01-17ورزشي

تجلیل از دختر تاریخ ساز تنیس با پاداش هزار دلاری


در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مفاخر تنیس ایران و همچنین بدرقه مشکات الزهرا صفی ، پاداش 1000 دلاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس به بانوی تاریخ ساز ورزش ایران اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مفاخر تنیس ایران و همچنین و مراسم تجلیل و بدرقه مشکات الزهرا صفی بانوی تاریخ ساز ورزش ایران با حضور سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،  مریم کاظم پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس و اعضا هیات رییسه این فدراسیون در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

  در این مراسم پاداش 1000 دلاری از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس اهدا شد و پیشکسوتان و مفاخر تنیس ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.

   عزیزی رییس فدراسیون تنیس با ابراز خرسندی از موفقیت های اخیر تنیس ایران از جمله راهیابی مشکات الزهرا صفی به مسابقات گرند اسلم استرالیا مطالبه جامعه تنیس را حضور تنیس بازان ایران در بازی های آسیایی هانگژو چین اعلام کرد.

  وی با تقدیر از حضور پیشکسوتان در این مراسم از آنها به عنوان گنجینه های گران بهای تنیس ایران نام برد و استمرار حمایت های وزارت وزش و جوانان و کمیته ملی المپیک موجب موفقیت های آینده تنیس اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دختر تاریخ ساز تنیس با پاداش هزار دلاری

تجلیل از دختر تاریخ ساز تنیس با پاداش هزار دلاری