مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:052022-01-17ورزشي

پایان مسابقات پرس سینه در گیلان


نفرات و تیم های مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان گیلان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان گیلان 118 شرکت کننده از مجموع 24 باشگاه استان گیلان در چوکام خمام با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های رشت، رودسر و سنگر در رده های سنتی مختلف به قهرمانی رسیدند.

  در بخش تیمی در رده سنی نوجوانان تیم های عقاب گیلان با 40 امتیاز مقام اول را کسب کرد و پوریای ولی رودسر با 40 امتیاز و بابک خشکبیجار با 24 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

  همچنین رده سنی جوانان پوریای ولی رودسر با 43 امتیاز مقام در سکوی نخست ایستاد و جزیره صومعه سرا با 37 امتیاز مقام دوم و اوج پره سر با 29 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان نیز رعوف رشت با 41 امتیار، آریانا خمام با 34 امتیاز و آکو رشت با 23 امتیاز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

  در ادامه این رقابت ها پوریا سنگر با 49 امتیاز به مقام اول رسید و ادمان رشت با 36 امتیاز مقام دوم و عقاب گیلان با 33 امتیاز مقام سوم رده سنی پیشکسوتان به خود اختصاص دادند.

  در بخش انفرادی این رقابت ها، رضا احمدی در وزن 74 کیلوگرم نوجوانان مدال برنز را کسب کرد و ابراهیم ربیع زاده وزن 66 کیلوگرم به مدال طلا و مجتبی توحیدی در وزن 66 کیلوگرم جوانان به مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات پرس سینه در گیلان

پایان مسابقات پرس سینه در گیلان