مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:002022-01-17ورزشي

تخیل دختران از آینده عامل مهم تأخیر در سن ازدواج و فروپاشی خانواده است


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان، ازدواج، تشکیل خانواده، کاهش طلاق و جوانی جمعیت، مسائل اصلی کشور است.

- ایسنا/البرز معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان، ازدواج، تشکیل خانواده، کاهش طلاق و جوانی جمعیت، مسائل اصلی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید یامین پور روز دوشنبه 27 دی ماه با حضور در نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان که به میزبانی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: شاید به نظر برسد مسئله اصلی در ازدواج جوانان مسائل معیشتی باشد در حالی که یافته ها نشان می دهد یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و به تاخیر انداختن ازدواج، تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود و نقش های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند رخ داده است.

وی با بیان این که در واقع مسئله ما مسئله فرهنگ و سبک زندگی است گفت: بررسی های میدانی هم تایید می کند که ازدواج آسان به معنای ازدواجی که در سن پایین و با سهولت در برگزاری و مناسک آن انجام می شود تابعی از توسعه نیست.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در استان سیستان و بلوچستان ما شاهد پایین ترین نرخ طلاق، بالاترین نرخ ازدواج و پایین ترین سن ازدواج در زوجین هستیم، پس به این پرسش چگونه پاسخ خواهیم داد؟ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخیل دختران از آینده عامل مهم تأخیر در سن ازدواج و فروپاشی خانواده است

تخیل دختران از آینده عامل مهم تأخیر در سن ازدواج و فروپاشی خانواده است