مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:002022-01-17سياسي

وزیر ارشاد کرونا گرفت


در سفر به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 به بیماری کووید 19 مبتلا شدم و به همین دلیل و به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می پردازم.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مثبت شدن آزمایش کرونای خود خبر داد و گفت: به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می پردازم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه - 27 دی ماه - که در آیین اختتامیه جشنواره ملی ترجمان فتح که هم اکنون در باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری در حال برگزاری است، به صورت وبیناری حضور داشت و در ارتباط تصویری با این رویداد، علت عدم حضور خود را ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست کووید 19 اعلام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: در سفر به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 به بیماری کووید 19 مبتلا شدم و به همین دلیل و به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می پردازم.

وی که هم اکنون هم در حال سخنرانی تصویری در این مراسم است یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس به ویژه شهدای کربلای 5، شهدای مدافع حرم ومقاومت به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت را گرامی داشت و گفت: دفاع مقدس متعلق به فرزندان ایران زمین و حتی متعلق به جهان اسلام نیست، بلکه متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت طلبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد کرونا گرفت

وزیر ارشاد کرونا گرفت