مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:552022-01-17سياسي

انتصاب فرمانداران اهواز و خرمشهر


طی احکامی جداگانه از سوی وزیر کشور، فرمانداران شهرستان های اهواز و خرمشهر منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد صادق خلیلیان استاندار خوزستان طی احکامی جداگانه مسعود فلاحی فر را به عنوان فرماندار شهرستان اهواز و نادر عمیدزاده را به عنوان فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر منصوب کرد.

متن حکم فرماندار شهرستان اهواز به شرح زیر است: جناب آقای مسعود فلاحی فر سلام علیکم به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار خوزستان برای مدت چهار سال به سمت فرماندار اهواز منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و با بهره گیری از آموزه های گران سنگ انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی و با استفاده از استعداد و توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد در جهت تحقق برنامه ها و سیاست های دولت مردمی و وزارت متبوع وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوی را نمایید.

متن حکم فرماندار شهرستان خرمشهر به شرح زیر است: جناب آقای نادر عمیدزاده سلام علیکم به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار خوزستان برای مدت چهار سال به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب فرمانداران اهواز و خرمشهر

انتصاب فرمانداران اهواز و خرمشهر