مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:452022-01-17سياسي

خط دو مترو از ایستگاه فرهنگسرا به پایانه شرق می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: تکمیل پایانه شرق و اتصال خط دو مترو تهران به این پایانه وارد فاز اجرایی شده و در صورت تأمین منابع لازم، - شهردار منطقه 13 از اتصال خط دو مترو به پایانه شرق تهران همزمان با بهره برداری از این پایانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: تکمیل پایانه شرق و اتصال خط دو مترو تهران به این پایانه وارد فاز اجرایی شده و در صورت تأمین منابع لازم، در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به تاکید شورای ششم تهران مبنی بر تکمیل و بهره برداری از پایانه جدید شرق تهران و سیاست های شهردار تهران مبنی بر توسعه حمل و نقل شهری، جلساتی نیز با حضور مدیر عامل سازمان پایانه ها، مدیر عامل مترو در محل پایانه شرق تهران برگزار و در خصوص پروژه تکمیل و توسعه پایانه شرق و امکان اتصال خط دو مترو به این پایانه بحث و تبادل نظر و تصمیماتی برای تامین منابع و پیشبرد طرح برگزار شد.

شهردارمنطقه با بیان اینکه در طرح موجود، خط 2 مترو در منتهی الیه شرقی خود تا پایانه جدید شرق توسعه می یابد، گفت: تکمیل و افتتاح پایانه شرق نیز از مهم ترین اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط دو مترو از ایستگاه فرهنگسرا به پایانه شرق می رسد

خط دو مترو از ایستگاه فرهنگسرا به پایانه شرق می رسد