مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:402022-01-17اقتصادي

زمزمه حذف تعرفه نیم بهای سایت های داخلی


چند سال پیش، تعیین تعرفه نیم بها برای ترافیک داخلی برای حمایت از محتوای داخلی از سوی مرکز ملی فضای مجازی ابلاغ شد و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نیز مصوبه ای را تدوین کرد تا این موضوع اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، افزایش قیمت اینترنت اگرچه تا پایان سال از سوی مجلس ممنوع شده، اما مسوولان وزارت ارتباطات، از حالا و با تاکید بر ایجاد انگیزه سودآوری در سرمایه گذاران برای توسعه و ارائه کیفیت مناسب، حرف آن را برای سال آینده پیش کشیدند و به نظر می رسد تعرفه نیم بهای ترافیک سایت های داخلی، یکی از موارد اصلاحات مقررات گذاری قیمت اینترنت در سال آتی باشد.

این روز ها شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت دچار مشکلات مالی شدند و برخی از آن ها بازار را به اپراتور های موبایلی واگذار کردند.

زیرا پایین بودن تعرفه اینترنت در اپراتور های موبایلی، موجب شده تمایل افراد به استفاده از اینترنت موبایل به جای اینترنت ثابت باشد و درنتیجه شرکت های FCP در حال از دست دادن مشترکان شان هستند و این موضوع به گفته کارشناسان، نه تنها موجب حذف تدریجی ارتباطات ثابت شده، بلکه به مرور این صنف و سایر خدماتی که به ارتباطات ثابت وابسته هستند را دچار مشکل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه حذف تعرفه نیم بهای سایت های داخلی

زمزمه حذف تعرفه نیم بهای سایت های داخلی