مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:202022-01-17سياسي

تنش آب شرب چهارمحال و بختیاری با تکمیل پروژه بن-بروجن رفع می شود


نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی از رفع تنش آبی تا سال 1401 خبر داد و گفت: تنش آب شرب چهارمحال و بختیاری با تکمیل پروژه «بن» - «بروجن» رفع می شود.

- ، احمد راستینه پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بودجه 1401 نباید به اما و اگرهای برجام گره بخورد، اظهار کرد: با توجه به اینکه طی سال های گذشته رویه غلط در بودجه ریزی بوده است هیچ سرمایه گذار خارجی حاضر نیست ریسک سرمایه گذاری در داخل کشور را بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته اقتصاد به سیاست گره زده شده است، عنوان کرد: هر گاه تمام هستی را به برجام گره زده شود اقتصاد کشور را نمی توان از فشار سیاسی نجات داد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو نظام نامه جدید لغو تحریم ها و مذاکرات هسته ای برای مذاکرات کشور تعریف شده است.

راستینه با بیان اینکه همه مراکز هسته ای پر قدرت در حال فعالیت هستند، مطرح کرد: دستورالعملی از طرف دولت برای برجام تهیه شده است که در صورت لغو تحریم ها وارد مرحله هسته ای خواهیم شد.

بدون روحیه فرهنگی نمی توان مشکلات و موانع موجود در جامعه را حل و رفع کرد وی با اشاره به اینکه مهم ترین چالش فرهنگی، نظام فکری مسئولان به فرهنگ است، ادامه داد: به دلیل نگاه مسئولان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آب شرب چهارمحال و بختیاری با تکمیل پروژه بن-بروجن رفع می شود

تنش آب شرب چهارمحال و بختیاری با تکمیل پروژه بن-بروجن رفع می شود