مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:102022-01-17فرهنگي

رونمایی از پوستر و نشان جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» در شیراز


در تدارک برپایی جشنواره تئاتر «سردار عشق» از پیشکسوت تئاتر دفاع مقدس فارس، عبدالحمید زارع و بهنام چاره ای، طراح پوستر جشنواره و نشان ملی سردار عشق تکریم شد.

- ، معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از نشان و پوستر جشنواره ملی سردار عشق ، گفت: نباید به یک نوبت برگزاری جشنواره نمایش سردار عشق اکتفا کنیم و باید شرایط لازم را برای راه اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره در شیراز فراهم کنیم.

بهروز مرامی افزود: موارد مشابه این جشنواره را در برخی استان ها شاهد هستیم اما امیدواریم با توجه به پتانسیل و توانمندی شهر شیراز و پشتوانه و پیشینه ای که این شهر در برگزاری رویدادهای بزرگ دارد شاهد تحولی در برگزاری این جشنواره باشیم تا این جشنواره بتواند شکل دائمی به خود بگیرد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: نباید به یک نوبت برگزاری این جشنواره اکتفا کنیم و می بایست اقدام به راه اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره در شیراز کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرد: شهید سلیمانی را از بازخوردهایی که از سایر کشورها به ما رسید بیشتر شناختیم رسانه ها در کشورهای مختلف همواره از شهید سلیمانی به احترام یاد می کنند و این موضوع نشانگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر و نشان جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» در شیراز

رونمایی از پوستر و نشان جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» در شیراز