مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:002022-01-17سياسي

گزارش نماینده جیرفت از وضعیت مناطق سیل خیز حوزه انتخابیه


نماینده مردم جیرفت، عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در مناطق سیل خیز مناطق حوزه انتخابیه خود از آخرین وضعیتی که این مناطق به دلیل بارندگی های اخیر دارند گزارش داد.

- نماینده مردم جیرفت، عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در مناطق سیل خیز مناطق حوزه انتخابیه خود از آخرین وضعیتی که این مناطق به دلیل بارندگی های اخیر دارند گزارش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده مردم جیرفت، عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در پلتفرم اینستاگرام درخصوص بازدیدی که از مناطق سیل خیز حوزه انتخابیه خود داشت توضیحاتی ارائه داد و گفت: پیش از آغاز بارندگی ها جلسه فرمانداری و ستاد بحران با هدف بررسی وضعیت و ایجاد تمهیدات لازم برای آمادگی کامل تشکیل شد، ما هم به همراه فرمانداری در مناطق سیل خیز و بحران خیز حضور پیدا کردیم و از وضعیت و شرایط بازدید کردیم.

وی افزود: اکنون در منطقه ای ایستاده ام در دشت کوچ جیرفت، یک جزیره میان جیرفت و دشت کوچ می باشد و در این میان یک رودخانه واقع شده است.

سرعت آب در این رودخانه به گونه ای است که بخشی از سیل بند قبلی را تخریب کرده است، ما نگران این هستیم که این سرعت آب ادامه پیدا کند و به مزارع و باغات برسد و به روستاهای پایین دست صدمه وارد کند اما دو بولدوزر و لودر برای تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نماینده جیرفت از وضعیت مناطق سیل خیز حوزه انتخابیه

گزارش نماینده جیرفت از وضعیت مناطق سیل خیز حوزه انتخابیه