مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:552022-01-17اقتصادي

قیمت جدید ورق سیاه و تاثیر آن بر قیمت قوطی ستونی


امروزه بسیاری از تجهیزات و محصولات مورد استفاده در صنعت و زندگی روزمره، از فلز یا تلفیقی از آن است.

محصولات فلزی تنوع و کاربردهای زیادی دارند و در بین آن ها، - قوطی ستونی جایگاه ویژه ای دارد که این جایگاه به واسطه کاربردهای بسیار زیاد و مزیت های این محصول می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام صباپروفیل، پروفیل ستونی یا قوطی ستونی به طور کلی در دو نوع ساختمانی و صنعتی تولید می شود که مهمترین تفاوت این دو نوع پروفیل در وزن آن ها است.

قوطی ستونی ساختمانی یا پروفیل ستونی ساختمانی در مقایسه با قوطی ستونی صنعتی یا پروفیل ستونی صنعتی وزن کمتری دارند و از این پروفیل ها در ساخت سوله، کارگاه ها، ستون های ساختمان و انبار ها استفاده می شود.

قوطی ستونی نوع خاصی از پروفیل مربعی است که ابعاد آن از 10 سانتی متر در 10 سانتی متر به بالا می باشد، از ورق سیاهی تولید می شود که ضخامت آن در بازه ای از 2 تا 20 میلی متر می تواند متفاوت باشد و در شاخه های 6 و 12 متری تولید می شود.

به طور کلی قوطی ها یا پروفیل های ستونی استحکام بالایی دارند، چرا که در ساخت آن ها از ورق سیاه با ضخامت 2 میلی متر یا بیشتر استفاده می شود.

قوطی ستونی در وزن های مختلفی در بازار موجود است که مصرف کننده با توجه به ویژگی های مورد نیازش می تواند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید ورق سیاه و تاثیر آن بر قیمت قوطی ستونی

قیمت جدید ورق سیاه و تاثیر آن بر قیمت قوطی ستونی