مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:502022-01-17سياسي

دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان1300 میلیارد تومان اعتبار استانی دریافت کردند


مدیرکل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهشت ماهه ضمنی بودجه 1400 گفت: یکهزارو 300 میلیارد تومان اعتبارات استانی دریافتی توسط دستگاه های اجرایی در هشت ماهه امسال بوده که متاسفانه 2 درصد این اعتبارات جذب شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهشت ماهه ضمنی بودجه 1400 گفت: یکهزارو 300 میلیارد تومان اعتبارات استانی دریافتی توسط دستگاه های اجرایی در هشت ماهه امسال بوده که متاسفانه 2 درصد این اعتبارات جذب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ابراهیم ویسی در نشست با خبرنگاران افزود: ما به یک شعار اولیه و مهم اعتقاد داریم که پاسخ دهی وظیفه دولت ها و پاسخ خواهی حق مردم است طبیعتا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به وسیله ابزارها و طرح های مختلفی( استیضاح، کمیسیون اصل 90) این پاسخ خواهی را انجام می دهند.

مدیرکل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای این دیوان سه وظیفه اصلی ترسیم شده است ادامه داد: کنترل عملیات و فعالیت های دستگاه های اجرایی(تمامی دستگاه های که مالکیت عمومی بر آن ها مترتب باشد)، دوم بررسی و حسابرسی درآمدها، وجوه، اعتبارات و سومین وظیفه تهیه و ارائه گزارش تفریغ بودجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان1300 میلیارد تومان اعتبار استانی دریافت کردند

دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان1300 میلیارد تومان اعتبار استانی دریافت کردند