مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:502022-01-17سياسي

دستور اژه ای برای تخریب بنای غیرمجاز قوه قضاییه در حاشیه رود چالوس


یکی از دستگاه هایی که در حاشیه رود چالوس اقدام به ساخت و ساز کرده، قوه قضاییه است که یک بنای کوچک قدیمی مربوط به سالیان قبل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه امروز دو شنبه (بیست و هفتم دی) در نشست شورای عالی قوه قضاییه با تسلیت ایام شهادت حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: بدون تردید خانواده معظم شهدا بویژه مادران و همسران مکرمه آنها در ثواب و اجر جهاد عظیم و مقدس شهدا شریک هستند و خدمت به خانواده معظم شهدا، پاسداشت مقام والای شهیدان محسوب می شود.

رییس قوه قضاییه بر همین اساس به مسئولان قضایی در بخش های مختلف ستادی و صف  تأکید کرد که بطور ویژه به تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران مبادرت ورزند تا بدین ترتیب بخشی از دین ما به شهدا ادا شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه با اشاره به ایام شهادت شهید نواب صفوی، این شهید را از پیشتازان مبارزه با طاغوت دانست و گفت: شهید نواب صفوی از جمله کسانی بود که مبارزه سیاسی با رژیم طاغوت را به معنای واقعی کلمه آغاز کرد و بر آن پای فشرد و با روشنگری های خود چهره بیگانه پرستان و طاغوتیان را در آن فضای دهشتناک و خفقان برملا کرد و مسیری تاریخی را برای پویندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اژه ای برای تخریب بنای غیرمجاز قوه قضاییه در حاشیه رود چالوس

دستور اژه ای برای تخریب بنای غیرمجاز قوه قضاییه در حاشیه رود چالوس