مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:452022-01-17سياسي

بیشترین خسارت بارندگی به سه قلعه سرایان وارد شد


معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بارش های رگباری شب گذشته بیشترین خسارت را به شهر سه قلعه سرایان وارد کرد.

- ، علیرضا عباس زاده صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سه قلعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش ها در سه قلعه سرایان سبب آب گرفتگی معابر، منازل و ایجاد مشکل برای ساکنان منطقه شد.

وی بیان کرد: در ساعات اولیه مجموعه دستگاه های اجرایی، شهروندان و … پای کار بودند و همین سبب شد تا از خسارت های عمده بعدی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: رگباری بودن بارش ها طی چند دهه اخیر بی سابقه بوده و شدت بارندگی ها سبب خسارت جدی به حوزه زیرساخت راه ها، اراضی کشاورزی، واحدهای آجرپزی و تخریب شده است.

عباس زاده با بیان اینکه مبلمان شهری نیز آسیب دیده و مردم در تنگنا قرار گرفته اند، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری، شهرداری، راهداری و بسیج، نیروی انتظامی با همکاری مردم در حال رفع آسیب ها و خسارت ها هستند.

وی گفت: نکته مهم این است که منشأ خسارت ها باید شناسایی شود البته بخش عمده مشخص است و باید برنامه ریزی برای جبران خسارت ها انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در مرحله اول به صورت کوتاه مدت فرمانداری به عنوان رییس شورای مدیریت بحران در بخش های مختلف خسارت های وارده به مردم احصا و تلاش برای جبران داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین خسارت بارندگی به سه قلعه سرایان وارد شد

بیشترین خسارت بارندگی به سه قلعه سرایان وارد شد