مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:152022-01-17فرهنگي

یک ساز الکترونیک در موسیقی نواحی موضوع یک جشنواره شد!


یکی از پژوهشگران و نوازندگان شناخته شده موسیقی نواحی جنوب کشورمان از برگزاری یک جشنواره با محوریت یک ساز الکترونیک تازه اختراع شده خبر داد.

- به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، محسن شریفیان نوازنده نی انبان ایرانی از برگزاری اولین دوره جوایز لیانیک در زمستان 1400 خبر داد.

این آهنگساز بوشهری در 30 دی سال گذشته برای نخستین بار از نی انبان الکترونیک ایرانی با نام لیانیک که حاصل پژوهش و همکاریاش با یک تیم مهندسی بود، رونمایی کرد و اکنون بر آن شده است تا پس از گذشت یک سال از راه اندازی خط تولید این ساز و با توجه به استقبال علاقمندان به نواها و آواهای جنوبی از لیانیک (نی انبان الکترونیک) به منظور ارتقای کیفی نحوه نوازندگی با این ساز و ترغیب هنرمندان و هنرجویان برای اشتراک تجربیات و پرورش استعدادها و توانایی هایشان، اولین رویداد جوایز لیانیک را برگزار کند.

این پژوهشگر موسیقایی، نوآوری و ایده پردازی در آهنگسازی، اجرا، تلفیق و حفظ موسیقی بومی را از دستاوردهای این رویداد هنری بر شمرد و گفت: جوایز لیانیک بصورت نقدی و برای 4 اثر برگزیده در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای شرکت در این رقابت، مهلت دارند آثار خود بصورت یک ویدیوی یک دقیقه ای را از 30 دی تا 10 بهمن به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ساز الکترونیک در موسیقی نواحی موضوع یک جشنواره شد!

یک ساز الکترونیک در موسیقی نواحی موضوع یک جشنواره شد!