مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:052022-01-17سياسي

ضرب العجل نماینده برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد شیراز و زرقان


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در یک نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و نماینده سازمان های صمت، جهاد و بانک های فارس، خواستار تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد شد.

- ایسنا/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در یک نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و نماینده سازمان های صمت، جهاد و بانک های فارس، خواستار تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد شد.

ابراهیم عزیزی دوشنبه 27 دی در نشستی که در محل شرکت شهرک های صنعتی فارس و با حضور نمایندگان ادارات صمت، جهاد کشاورزی، بانک و مدیر عامل شرکت های شهرک صنعتی استان، برگزار شد، اظهار کرد: ظرف دو هفته مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد توسط ادارات صمت، جهاد کشاورزی و بانک بررسی و در نشست بعدی تعیین تکلیف شود.

او با بیان اینکه 2235 واحد باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شوند، گفت: اگر به صورت کلی نگاه کنیم، این تعداد واحد یعنی حدود 10درصد جمعیت شیراز و این آمار بالایی است و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوارض و آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و عدم رونق تولید نیز بیان کرد: این بلاتکلیفی ها موجب ناامنی اقتصادی و اجتماعی خواهد شد چراکه بیکاری عامل بسیاری از مشکلات امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل نماینده برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد شیراز و زرقان

ضرب العجل نماینده برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد شیراز و زرقان