مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17اقتصادي

تشریح روند عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، به تشریح ابعاد مختلف عرضه املاک شهرداری در بورس کالا پرداخت.

- ، ابوالفضل فلاح با تشریح ابعاد مختلف عرضه املاک شهرداری در بورس کالا در نشستی که با حضور رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، مدیر عامل شرکت پیام رسا، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران و مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برگزار شد، گفت: افزایش بهای تمام شده پروژه ها، تبلیغات بازار شفاف سازی و سالم سازی، تقویت بازار تقاضا، مولد سازی دارایی های شهرداری تهران و … از جمله مهم ترین اهداف این اقدام است.

وی با تاکید بر این نکته که این رویکرد بسیار مورد توجه شهردار تهران قرار گرفته است، اظهار کرد: با پذیرش املاک در بورس کالا، این اطمینان حاصل می شود که فروش و واگذاری این املاک در آینده و انتقال قطعی آن با مشکلی مواجه نخواهد شد.

فلاح افزود: همچنین در این زمینه شفافیتی که در مسیر پذیرش و عرضه در بورس کالا وجود دارد، سبب استقبال مردم از این عرضه ها خواهد شد.

معاون شهردار تهران در رابطه با آمادگی بورس کالا برای عرضه املاک مازاد دولتی در قالب روش های مختلف، بیان کرد: آمادگی در بورس کالا برای عرضه املاک وجود دارد و این بستر در بورس کالا فراهم است و هیچ مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا

تشریح روند عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا