مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:552022-01-17حوادث

انتشار تصاویر خصوصی برای انتقام جویی


فردی که برای انتقام جویی از خانمی که به خواستگاری او جواب منفی داده بود، اقدام به انتشار تصاویر شخصی این خانم در اینستاگرام کرده بود، توسط پلیس فتا ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در این خصوص گفت: در پی ارجاع پرونده خانمی به پلیس فتا ساوجبلاغ مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی او می کند، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اقدامات تخصصی ماموران در این زمینه آغاز و در همان بررسی های اولیه هویت گرداننده پیج منتشرکننده تصاویر شاکی شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که متهم مدتی قبل از طریق فضای مجازی با شاکی آشنا و پس از مدتی قصد ازدواج با وی را داشته که به دلایل شخصی این موضوع میسر نشده و او نیز برای انتقام جویی با ایجاد یک پیج جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی این خانم کرده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم به انجام این اقدام مجرمانه گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصاویر خصوصی برای انتقام جویی

انتشار تصاویر خصوصی برای انتقام جویی