مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:502022-01-17اجتماعي

آخرین خبر درباره اعزام زائران به سوریه


به زودی نام نویسی برای اعزام زائران به سوریه آغاز خواهد شد به دفاتر زیارتی استان ها اعلام شده است برای پیش ثبت نام متقاضیان این سفر معنوی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به استقبال متقاضیان استان های مختلف کشور برای این سفر زیارتی که به تازگی از سر گرفته شده، به دفاتر زیارتی استان ها اعلام شده تا نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان این سفر معنوی اقدام کنند.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به درخواست دفاتر زیارتی برخی استان ها برای اعزام زائران سوریه از شهرها و استان های خود تصریح کرد: پس از آغاز مجدد این سفر زیارتی از تهران، دفاتر زیارتی شهرهای مشهد، اهواز، شیراز، اصفهان، تبریز و کرمان خواستار برقراری سفر مستقیم به سوریه شدند.

رشیدیان ادامه داد: در این خصوص تصمیم بر آن است تا طی روزهای آتی پیش ثبت نام زائران در همه استان های کشور آغاز شود و از این طریق امکان احصای تعداد متقاضیان هر استان فراهم شده و بر اساس آن تعداد پروازها برای هر استان پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه اکنون اعزام زائران به سوریه فقط از طریق شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود، گفت: پنج شرکت هواپیمایی دیگر نیز درخواست پرواز به سوریه را داشتند که با توافق صورت گرفته با طرف سوری و هماهنگی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر درباره اعزام زائران به سوریه

آخرین خبر درباره اعزام زائران به سوریه