مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:202022-01-17اقتصادي

فروش 20 هزار میلیارد تومانی محصولات نانو تا پایان سال


پیش بینی می کنیم که فروش محصولات نانو تا پایان سال 1400 به 20 هزار میلیارد تومان برسد.

- ، سعید سرکار امروز در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو که در محل خانه نوآوری و فناوری ایران (نمایشگاه بین المللی تهران) گفت: این نمایشگاه متعلق به معاونت علمی و فناوری است و محصولاتی که امروز به نمایش در آمده با بودجه این معاونت به مرحله تولید رسیده اند.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به حضور صنعت نفت در این نمایشگاه افزود: اعتقاد داریم که صنعت نفت و پتروشیمی صنعتی پیشران در کشور است.

اکنون صنایع به مرحله ای رسیدند که معتقدند فناوری نانو می تواند باعث توسعه محصولاتشان شود، از این رو صنعت نفت هم به این یقین رسیده که ارتقای کیفیت محصولات در این حوزه می تواند وابسته به فناوری نانو باشد.

به گفته وی، در اصل، فناوری نانو ارتقا کیفیت محصولات، افزایش رقابت پذیری و ارزش افزوده را به دنبال دارد به همین دلیل صنایع این موضوع را پذیرفته اند.

وی با تأکید بر اینکه محصولات جدید فناورانه می تواند به ایجاد اشتغال تخصصی منجر شود، گفت: جوانان این مملکت توانسته اند ظرفیت فناوری در این حوزه را به ظهور و بروز برسانند.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با تأکید بر اینکه آنچه در حوزه دانش بنیانی اتفاق افتاده تنها 10_15 درصد قابلیت های کشور است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 20 هزار میلیارد تومانی محصولات نانو تا پایان سال

فروش 20 هزار میلیارد تومانی محصولات نانو تا پایان سال