مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:102022-01-17حوادث

معادله پلیس البرز برای تامین امنیت/نیروها کم است و کشفیات زیاد


معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز گفت: تعداد نیروهای پلیس نسبت به حجم و وسعت معابر کمتر است اما تعدادکشفیات پلیس البرز از میزان سرقت ها بیشتر است و پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت شهر و شهروندان به کار می گیرد.

- سرهنگ یدالله رنجبرپور، معاون اجتماعی نیروی انتظامی البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص افزایش سرقت گوشی در سطح شهر به ویژه در معابر و پارک ها، اظهار کرد: متاسفانه مردم موارد سرقت در جامعه را می بینند اخبار اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت را دنبال نمی کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم افزایش سرقت ها با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، آمار کشفیات پلیس بیش از سرقت هاست، گفت: فقط در آذرماه گذشته 101 نفر سارق و مالخر در پلیس آگاهی دستگیر شدند که سارقان به عنف، خشن، گوشی قاپ و سارقان حرفه ای از جمله آنها بودند.

 این مقام مسؤول گفت: علاوه بر اجرای طرح های مختلف پلیس برای کشف جرائم در سطح شهر، به منظور افزایش امنیت شهر و شهروندان گشت های تلفیقی نیروی انتظامی با همراهی بسیج و گشت های ویژه انتظامی در سطح شهرها انجام می شود، اما وسعت و تعدد معابر نسبت به حجم نیروهای انتظامی بیشتر است.

  وی با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان خط قرمز پلیس البرز است و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای افزایش احساس امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله پلیس البرز برای تامین امنیت/نیروها کم است و کشفیات زیاد

معادله پلیس البرز برای تامین امنیت/نیروها کم است و کشفیات زیاد